Συχνές Ερωτήσεις
Ποιοί είμαστε;
Το www.happydeals.gr ξεκίνησε την επιτυχημένη λειτουργία του τον Σεπτέμβριο του 2011. Όλα αυτά τα χρόνια, με την ποιότητα των προσφορών του και την άρτια εξυπηρέτηση που παρέχει τόσο στα μέλη του όσο και στις συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις έχει καθιερωθεί ως το δημοφιλέστερο deal site της πόλης!
Το www.happydeals.gr συνεργάζεται με ένα τεράστιο φάσμα αναγνωρισμένων επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους με σκοπό να παρέχει στα μέλη του τις οικονομικότερες και ταυτόχρονα ποιοτικότερες προσφορές για τη διασκέδασή τους.
Πώς μπoρώ αγοράσω μια "happy" προσφορά που μου αρέσει;
Aν θέλετε να ενημερωθείτε για τη διαδικασία αγοράς μιας από τις "happy" προσφορές μας πάτησε ΕΔΩ
Ποιοί τρόποι πληρωμής γίνονται αποδεκτοί;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
- Πιστωτική-Χρεωστική Κάρτα (μέσω Paycenter)
- Viva Payments (Πιστωτική-Χρεωστική Κάρτα ή VIVA Wallet) ΝΕΟ
- PayPal (με επιβάρυνση 4% επί της συνολικής αξίας)
- Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό (μέσω Γκισέ / ΑΤΜ / Web-Βanking)
- Μετρητά (στα γραφεία του Happydeals: Μεσογείων 326, Αγία Παρασκευή)
- Αντικαταβολή (με επιβάρυνση 4€)
Πότε χρησιμοποιώ το κουπόνι μου;
Η διάρκεια χρησιμοποίησης κάθε κουπονιού αναφέρεται ξεκάθαρα στους όρους και προυποθέσεις κάθε "happy" προσφοράς. Συνήθως το κουπόνι εκτυπώνεται και εξαργυρώνεται από την ώρα της αγοράς και έχει διάρκεια από 1 εως 3 μήνες
Πώς χρησιμoπoιώ το κουπόνι μου;
Κάνετε "Είσοδο" στο www.happydeals.gr και "κλικάρετε" στο πεδίο "Κουπόνια". Στη συνέχεια εκτυπώνετε το κουπόνι σας και το δίνετε στην επιχείρηση την ημέρα της επίσκεψής σας.
Προσοχή: Το κουπόνι δεν αποστέλεται ποτέ στο mail του χρήστη, για λόγους ασφάλειας. Το κουπόνι εκτυπώνεται πάντα από το λογαριασμό σας.
Μπορώ να δωρίσω το κουπόνι μου σε κάποιο αγαπημένο μου πρόσωπο;
Φυσικά και ναι!!! Κατά τη διαδικασία αγοράς, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε το όνομα του δικαιούχου του κουπονιού και να του το αποστείλετε (με κάποιο μήνυμα αν το επιθυμείτε) στο προσωπικό του mail
Μπορώ να χρησιμοποιησω μέρος της αξίας του κουπονιού μου;
Το κουπόνι ισχύει μόνο για την συγκεκριμένη "happy" προσφορά και δεν αντικαθίσταται με χρήματα
Mπoρώ να συνδυάσω τo κoυπόνι μoυ με άλλες πρoσφoρές;
Δεν μπορεί να συνδυαστεί το κουπόνι με άλλες προσφορές της επιχείρησης, εκτός και αν αυτό δηλώνεται στην προσφορά.
Μπορώ να ακυρώσω το κουπόνι μου;
Μπορείτε να ακυρώσετε το κουπόνι σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αγορά της "happy" προσφοράς μας. Αρκεί αυτό να γίνει με έγγραφη κοινοποίηση στο info@happydeals.gr. Ακολούθως θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία του κουπονιού (ως bonus ή με κατάθεση στον τραπεζικό σας λογαριασμό). Εννοείται πως αν στο διάστημα των 14 ημερών έχετε χρησιμοποιήσει το κουπόνι, το δικαίωμα σας αυτό δεν ισχύει.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ Ν. 2251/1994
Έχω κερδίσει Bonus. Πώς το χρησιμοποιώ;
Για να ενημερώθείτε για το bonus σας κάνετε "Είσοδο" στο www.happydeals.gr και "κλικάρετε" στο πεδίο "Bonus Λογαριασμού". Kάθε φορά που θέλετε να αγοράσετε μια προσφορά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το bonus σας χωρίς κανένα περιορισμό.
Αγόρασα μια "happy" προσφορά αλλά η παραγγελία μου εμφανίζεται σε κατάσταση "Δεν έχει πληρωθεί" ή το κουπόνι μου δεν εμφανίζεται στο λογαριασμό μου
Αν η αγορά έγινε μέ κάρτα ή μέσω PayPal αρχικά ελέγξτε αν τα χρήματα όντως αφαιρέθηκαν από την πιστωτική/χρεώστική/prepaid κάρτα ή από τον PayPal λογαριασμό σας.
Στη συνέχεια βεβαιώθείτε οτι δεν υπήρξε κάποιος "βίαιος" τερματισμός κατά τη διαδικασία αγοράς. Σε κάθε περίπτωση αποστείλετε ε-mail στο info@happydeals.gr ώστε να ελέγξουμε άμεσα το status της αγοράς σας και να πιστώσουμε το κουπόνι στον λογαριασμό σας (αν απαιτείται).
Αν η αγορά έγινε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό βεβαιώθειτε οτι μας έχετε στείλει στο mail ή στο fax μας το σχετικό αποδεικτικό. Μόλις το δούμε και ελέγξουμε την κατάθεση θα εγκρίνουμε άμεσα την αγορά.
To happydeals.gr είναι ασφαλές;
Πιο ασφαλές δεν γίνεται. Δεν υπάρχει ο παραμικρός φόβος. O αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας μεταδίδεται απευθείας με σύστημα SSL σε ένα ασφαλές ηλεκτρoνικό «θησαυρoφυλάκιo». Tα δεδoμένα της πιστωτικής σας κάρτας δεν απoθηκεύoνται πoτέ στoυς server μας.
Παράλληλα, τόσο η VIVA, όσο και η Τράπεζα Πειραιώς, με τις οποίες συνεργαζόμαστε, έχουν πιστοποιήσεις κατά το διεθνές πρότυπο PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standards: https://www.pcisecuritystandards.org/), το οποίο αφορά την διασφάλιση δεδομένων ηλεκτρονικών συναλλαγών που διεκπεραιώνονται μέσω καρτών καθώς και τα στοιχεία των κατόχων.
Τί συμβαίνει στην περίπτωση πoυ η επιχείρηση από την οποία έχω αγοράσει κουπόνι κλείσει;
Το happydeals.gr εγγυάται για την συνεργασία τoυ με αναγνωρισμένες και αξιόπιστες επιχειρήσεις προκειμένου να παρέχει στα μέλη του την μέγιστη ποιότητα στις υπηρεσίες που προβάλλει. Άλλωστε οι πρώτοι πελάτες είμαστε εμεις οι ίδιοι! Επειδή όμως το happydeals.gr λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο ως μεσολαβητής πρέπει να γνωρίζετε οτι την υπηρεσία (ή προϊόν) δεν την παρέχει το happydeals.gr αλλά η εκάστοτε επιχείρηση. Το ποσό που έχετε καταβάλλει αποδίδεται στην επιχείρηση η οποία είναι και υπεύθυνη για την παροχή της υπηρεσίας. Σε περίπτωση που αυτή κλείσει (κάτι που φυσικά όλοι απευχόμαστε) το happydeals.gr δεν φέρει καμία ευθύνη απέναντι στους αγοραστές των κουπονιών όσο αφορά στην επιστροφή των χρημάτων. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ίδια την επιχείρηση με την οποία και θα έρθετε σε συνεννόηση για τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας πίσω.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το happydeals.gr;
- Mε e-mail στο info@happydeals.gr
- Στο τηλέφωνο 210-6019958 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00 & Σάββατο 09:00-17:00)